Вебінар, Zoom
Як ЕФЕКТИВНО комунікувати та продавати у месенджерах?
Мобільні оператори спостерігають падіння кількості хвилин розмов.
Чи це означає, що люди стали менше спілкуватися?
Ні.
А що тоді це може означати?
Ми перейшли у месенджери.
Цінність саме цього каналу комунікації на жаль, недооцінена продавцями та іншими співробітниками.
Продавці все ще НЕ ставляться серйозно о спілкування саме у месенджерах.
«Ну шо там «такого» - мене запитали – я відповів / відповіла».
-
Помилки та «як треба».
-
Скрипт для того, щоб професійно розпочати розмову, донести сенс повідомленням та фіналізувати спілкування.
-
Обговорення кейсів: реальних листувань, ситуацій письмової комунікації.
Саме у листуваннях все ще є достатньо моментів, які важливо змінювати.
Виправляти.
Робити краще.
Навіть у війну. Та особливо після перемоги.
І я не хочу знецінювати ті речі, які підприємці та продавці вже виконують у продажах та комунікації достойно.
І ще неможливо навчитися комунікації у месенджерах «по книжці».
Світ змінюється швидко.
Навчання ледве встигає за світом.
А продавцям і бізнесам треба не просто «встигати», а діяти на упередження (очікувань споживачів).
Тема спілкування у месенджерах є гарячою за моїми відчуттями, тобто відчуваю те, чого мені, як Клієнту, НЕ вистачає у цьому спілкуванні.
Так от, ці прогалини надолужимо й розвиватимемо практикою
Можемо працювати і з тими питаннями, які озвучать самі Учасники.
Для обговорення власних листувань, надсилайте, будь ласка, скріни переписок організатору заздалегідь, за 2 доби до початку вебінару.
Що точно обіцяю:
-
Підтримуючий простір (у компанії ентузіастів сервісної, конструктивної комунікації)
-
Відповіді на «як комунікувати «правильно»:
-
Як збільшити конверсію у подальші кроки – за допомогою листування
-
Чим завершувати повідомлення, щоб рухати діалог до наступного кроку
-
Як презентувати коротко та яскраво (запам'ятовуватися)
Чи треба робити пропозицію та як її робити у месенджерах?
Беріть участь самі, щоб уміти «донести» до співробітників та продавців цей підхід – усвідомлені дії у продажах.
Приходьте всім відділом чи колективом.
Є пакет із фіксованою оплатою, БЕЗ обмежень кількості учасників від однієї компанії, організації.
Nb!
Цей вебінар є стартом, першим заняттям експрес-курсу з конструктивної комунікації.
Приєднуйтесь до нової групи експрес-курсу PRO Комунікація.
ТРЕНЕР
Ольга Антонова
бізнес-консультант із системних продажів & сервісу та конструктивної комунікації, 8 років консалтингу та навчання системним продажам та управлінню продажами, 250+ відкритих подій.

