top of page

Вебінар, Zoom 
Як ЕФЕКТИВНО комунікувати та продавати у месенджерах?

Мобільні оператори спостерігають падіння кількості хвилин розмов.
Чи це означає, що люди стали менше спілкуватися?
Ні.
А що тоді це може означати?
Ми перейшли у месенджери.

 

Цінність саме цього каналу комунікації на жаль, недооцінена продавцями та іншими співробітниками.

Продавці все ще НЕ ставляться серйозно о спілкування саме у месенджерах.
«Ну шо там «такого» - мене запитали – я відповів / відповіла».

  • Помилки та «як треба».

  • Скрипт для того, щоб професійно розпочати розмову, донести сенс повідомленням та фіналізувати спілкування. 

  • Обговорення кейсів: реальних листувань, ситуацій письмової комунікації.

 

Саме у листуваннях все ще є достатньо моментів, які важливо змінювати.

Виправляти.

Робити краще.


Навіть у війну. Та особливо після перемоги.

 

І я не хочу знецінювати ті речі, які підприємці та продавці вже виконують у продажах та комунікації достойно.


І ще неможливо навчитися комунікації у месенджерах «по книжці».
Світ змінюється швидко.
Навчання ледве встигає за світом.
А продавцям і бізнесам треба не просто «встигати», а діяти на упередження (очікувань споживачів).

 

Тема спілкування у месенджерах є гарячою за моїми відчуттями, тобто відчуваю те, чого мені, як Клієнту, НЕ вистачає у цьому спілкуванні.


Так от, ці прогалини надолужимо й розвиватимемо практикою

Можемо працювати і з тими питаннями, які озвучать самі Учасники.

Для обговорення власних листувань, надсилайте, будь ласка, скріни переписок організатору заздалегідь, за 2 доби до початку вебінару.


Що точно обіцяю:

  • Підтримуючий простір (у компанії ентузіастів сервісної, конструктивної комунікації)

  • Відповіді на «як комунікувати «правильно»:

  • Як збільшити конверсію у подальші кроки – за допомогою листування

  • Чим завершувати повідомлення, щоб рухати діалог до наступного кроку

  • Як презентувати коротко та яскраво (запам'ятовуватися)

Чи треба робити пропозицію та як її робити у месенджерах?

Беріть участь самі, щоб уміти «донести» до співробітників та продавців цей підхід – усвідомлені дії у продажах.

 

Приходьте всім відділом чи колективом.

 

Є пакет із фіксованою оплатою, БЕЗ обмежень кількості учасників від однієї компанії, організації.

Nb!

Цей вебінар є стартом, першим заняттям експрес-курсу з конструктивної комунікації.

Приєднуйтесь до нової групи експрес-курсу PRO Комунікація.
 

ТРЕНЕР

Ольга Антонова  

бізнес-консультант із системних продажів & сервісу та конструктивної комунікації, 8 років консалтингу та навчання системним продажам та управлінню продажами, 250+ відкритих подій.

20230426_express_cover_02_sq.png

РЕЄСТРАЦІЯ та ЗАПИТАННЯ: 

bottom of page